HR Przyszłości konferencja Poznań 27.03.2019 Stadion Lech Poznań


Szanowni Państwo, Dziękujemy za pozytywny odbiór i bardzo dobrą recenzję pierwszego, listopadowego cyklu konferencji pt. „HR Przyszłości – co czeka Twoją firmę?”. Cieszymy się, że mogliśmy spełnić Państwa oczekiwania i przekazać najważniejsze, aktualne informacje na temat zmian zachodzących na polskim rynku pracy. Chcemy nadal kontynuować te spotkania. Już w marcu ruszamy z kolejną edycją konferencji pod tym samym tytułem. Główne tematy, które poruszymy tym razem to między innymi ustawa o Pracowniczych Planach Kapitałowych (PPK), która zakłada utworzenie powszechnego, dobrowolnego i prywatnego systemu oszczędzania - współtworzonego przez pracowników, pracodawców i państwo. Employer Branding w kontekście procesu rekrutacji – co można zyskać, a co stracić nie dbając o markę pracodawcy. Zaprezentujemy też Państwu przykłady z naszej codziennej pracy rekrutacyjnej, powiemy o aktualnych wyzwaniach polskiego rynku pracy i alternatywnych sposobach pozyskania pracowników. Data i miejsce: 27 marca 2019, Stadion Lech Poznań (INEA Stadion), ul. Bułgarska 17, 60-320 Poznań To będzie ważny głos w dyskusji na temat zmieniającego się rynku pracy. Managerowie Adecco – doświadczeni eksperci branży HR oraz uznani eksperci zewnętrzni, przedstawią zmieniające się regulacje prawne, omówią wyzwania, możliwości i rozwiązania w zakresie zatrudnienia. Konferencja Adecco to konieczna dyskusja na temat zmieniającego się prawa oraz aktualnych i ważnych tematów branży HR. Liczymy na Państwa obecność. Pełną agendę wydarzenia oraz jego zakres tematyczny znajdą Państwo poniżej. PROGRAM KONFERENCJI 9.00 - 9.30 Rejestracja oraz kawa powitalna 9.30 – 09.45 Otwarcie konferencji Natalia Januszkiewicz, Specjalista Sprzedaży Small & Medium Enterprise, Adecco Poland 9.45 – 10.30 Szanse i zagrożenia. Czym są Pracownicze Plany Kapitałowe? Co już wiemy o PPK Elżbieta Modzelewska-Koncewicz, Radca Prawny, Adecco Poland 10.30 - 10.45 Przerwa kawowa 10.45 – 11.30 Employer Branding w rekrutacji - co możesz zyskać, a co stracić? Anna Wicha, Dyrektor Generalna, Adecco Poland; Agnieszka Falkowska, Kierownik Serwisu Rekrutacji Stałych, Adecco Poland 11.30 - 12.30 Przerwa – zwiedzanie obiektu 12.30 – 13.15 Po pierwsze znaleźć, po drugie zatrzymać – jak przeciwdziałać rotacji i absencji pracowników? Artur Wawrzyniak, Regionalny Dyrektor Operacyjny General Staffing, Adecco Poland Natalia Januszkiewicz, Specjalista Sprzedaży Small & Medium Enterprise, Adecco Poland 13.15 – 15.00 Przekąski przy stołach koktajlowych. Czas na dyskusję Udział w konferencji jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona. Rejestracja pod linkiem: https://www.adecco.pl/pl-pl/conference-form Kontakt: Paulina Radomska, Specjalista Marketingu paulina.radomska@adeccogroup.com +48 723 190 492 Jesteśmy do Państwa dyspozycji. Serdecznie zapraszamy do udziału w konferencjach Adecco! Z poważaniem, The Adecco Group