Szanowni Państwo,
Dziękujemy za pozytywny odbiór i bardzo dobrą recenzję pierwszego, listopadowego cyklu konferencji pt. „HR Przyszłości – co czeka Twoją firmę?”. Cieszymy się, że mogliśmy spełnić Państwa oczekiwania i przekazać najważniejsze, aktualne informacje na temat zmian zachodzących na polskim rynku pracy. Chcemy nadal kontynuować te spotkania. Już w marcu ruszamy z kolejną edycją konferencji pod tym samym tytułem.
Główne tematy, które poruszymy tym razem to między innymi ustawa o Pracowniczych Planach Kapitałowych (PPK), która zakłada utworzenie powszechnego, dobrowolnego i prywatnego systemu oszczędzania - współtworzonego przez pracowników, pracodawców i państwo. Employer Branding w kontekście procesu rekrutacji – co można zyskać, a co stracić nie dbając o markę pracodawcy. Zaprezentujemy też Państwu przykłady z naszej codziennej pracy rekrutacyjnej, powiemy o aktualnych wyzwaniach polskiego rynku pracy i alternatywnych sposobach pozyskania pracowników.
Data i miejsce: 27 marca 2019, Stadion Lech Poznań (INEA Stadion), ul. Bułgarska 17, 60-320 Poznań
To będzie ważny głos w dyskusji na temat zmieniającego się rynku pracy. Managerowie Adecco – doświadczeni eksperci branży HR oraz uznani eksperci zewnętrzni, przedstawią zmieniające się regulacje prawne, omówią wyzwania, możliwości i rozwiązania w zakresie zatrudnienia. Konferencja Adecco to konieczna dyskusja na temat zmieniającego się prawa oraz aktualnych i ważnych tematów branży HR. Liczymy na Państwa obecność.
Pełną agendę wydarzenia oraz jego zakres tematyczny znajdą Państwo poniżej.
PROGRAM KONFERENCJI
9.00 - 9.30
Rejestracja oraz kawa powitalna
9.30 – 09.45
Otwarcie konferencji
Natalia Januszkiewicz, Specjalista Sprzedaży Small & Medium Enterprise, Adecco Poland
9.45 – 10.30
Szanse i zagrożenia. Czym są Pracownicze Plany Kapitałowe? Co już wiemy o PPK
Elżbieta Modzelewska-Koncewicz, Radca Prawny, Adecco Poland
10.30 - 10.45
Przerwa kawowa
10.45 – 11.30
Employer Branding w rekrutacji - co możesz zyskać, a co stracić?
Anna Wicha, Dyrektor Generalna, Adecco Poland; Agnieszka Falkowska, Kierownik Serwisu Rekrutacji Stałych, Adecco Poland
11.30 - 12.30
Przerwa – zwiedzanie obiektu
12.30 – 13.15
Po pierwsze znaleźć, po drugie zatrzymać – jak przeciwdziałać rotacji i absencji pracowników?
Artur Wawrzyniak, Regionalny Dyrektor Operacyjny General Staffing, Adecco Poland
Natalia Januszkiewicz, Specjalista Sprzedaży Small & Medium Enterprise, Adecco Poland
13.15 – 15.00
Przekąski przy stołach koktajlowych. Czas na dyskusję
Udział w konferencji jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Rejestracja pod linkiem:
https://www.adecco.pl/pl-pl/conference-form
Kontakt:
Paulina Radomska, Specjalista Marketingu
paulina.radomska@adeccogroup.com
+48 723 190 492
Jesteśmy do Państwa dyspozycji.
Serdecznie zapraszamy do udziału w konferencjach Adecco!
Z poważaniem,
The Adecco Group